Att packa

Alltid när jag ska åka någonstans skriver jag en packningslista. Inte så mycket för att det ska bli så effektivt som möjligt, det är bara bra att ha en backup någonstans utanför hjärnan.

Jag är senil. Emellanåt väldigt senil. Utan min packningslista kan jag glömma de mest viktiga saker. Det känns lite onödigt, därav listan. Börjar man skriva på den ett par dagar innan man åker brukar man komma på saker allt eftersom, och sen jag började skriva listor har jag inte glömt något när jag ska packa.

Än så länge har jag inte kommit så långt... men av någon anledning känns det som att det är länge kvar tills jag ska åka. Det är det inte. Bäst att börja klura ut och skriva ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback