Hur svårt ska det vara att förstå?

Ingen har väl missat självmordsbombningen i Stockholm, antar jag.

Folk får panik. Ojoj, nu ska invandringen stoppas och alla muslimer är ju minsann onda elaka terrorister!

Jag blir ledsen över att folk är så rädda, främlingsfientliga och trångsynta.
Och jag blir så ledsen över att de känner att de behöver vara det.

Så skärp er nu. Hur svårt ska det vara att förstå att alla muslimer inte är terrorister?
Sluta dra alla över en kam för fan.

Det finns många idioter i Sverige. Betyder det att alla svenskar är idioter?


Kommentarer
Postat av: Peka

Jag har missat :P

2010-12-13 @ 12:55:57
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Micke

Appropå sista frågan är jag böjd att svara ja... Nåja, mig själv undantagen.

2010-12-13 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback