Julklappar och önskningar

Puh! Alla julklappar är äntligen inhandlade!
Känns skönt. Och fattigt.

Jag har försökt knåpa ihop en egen önskelista, men jag kommer inte på något särskilt jag önskar mig.
Eller ja, en utlandsresa skulle jag ju inte tacka nej till förstås, men jag har en känsla av att jag inte kommer få någon.

Att grabben får vara frisk och kry önskar jag mig. Att han får vara glad och lycklig.

Och jag skulle inte tacka nej till några trisslotter eller liknande heller.
Vinstlotter förstås, annars kan det ju lika gärna vara.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Tusen tack...kul att du gillade designen :-)



Vill också få trisslotter...vinstlotter då förstås!



Ha en bra dag!

Susanne

2010-12-21 @ 13:46:36
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback