Kalas!

Igår hade grabben 5-års kalas för sina kompisar.
Det var lite tråkigt att alla inte kunde komma, men roligt hade vi i alla fall!
(Tyvärr finns inga bilder. Dels för att jag glömde, men hade jag nu kommit ihåg hade jag inte hittat kameran ändå. Jag fattar inte vart den tagit vägen.)

Vi slängde ihop en god sockerfri LCHF-tårta med hemmagjord vaniljkräm och jordgubbsgrädde. Perfekt att slippa sockerspeedade barn!

Grabben fick presenter som han älskade, och han och hans kompisar lekte och hade roligt på hans rum.
Underbart!

Nu planerar vi vidare inför nästa kalas. Släktkalas på torsdag. Grabben längtar!

Men först - gubbkalas i Alta imorgon. Grabben längtar efter det med.
(Och jag med. Stefan bakar så goda grejer.)

Kommentarer
Postat av: Peka

Har du gått in på buzzador och kollat vad du kryssat i för..intressen eller vad det nu är det står. du kanske har för lite ikryssat där?

2010-12-20 @ 22:59:35
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback