Nej, nu är det nog dags...

...att återuppliva den här bloggen!

Grabbens födelsedag och julen har bara susat förbi. Vi har haft roligt, mått bra och varit glada.

Jag vet inte riktigt varför, men vi har blivit oförskämt dåliga på att fota det som sker. När vi sitter där på ålderdomshemmet och funderar på hur grabben såg ut på sitt femårskalas eller på julaftonen 2010 så är det ingen som har någon aning. Och det är ju väldans trist, så skärpning nu!

Vår julafton var väldigt rolig och trevlig, med jullunch, julfika, Kalle Anka, julmiddag och sen Pictionary till klockan 3 på natten. Syrran gissade rätt på min kirurg och har gjort sig förtjänt av min eviga respekt.

Grabben blev förstås jätteglad för alla sina presenter och julklappar, och vi tackar så hemskt mycket! Ni är för snälla!

Han måste ha varit oerhört snäll och go i år, min grabb.
Det är sällan man skådar en så stor julklappshög, och ändå saknas det minst en.

 

Själv har jag visst också råkat vara lite snäll... Hur nu det gick till, tomten måste kikat in hos mig under ett svagt ögonblick. Jag fick minsann sängkläder och en ask choklad! Ungefär två grejer mer än vad jag förväntade mig. Tack tack!

Hoppas att er julafton var lika bra som vår!

Nu samlar vi kraft för nyår.
Förutsatt att brorsan håller sig frisk blir det trerättersmiddag tillsammans med honom och hans sambo, och sen snacks och sällskapsspel hela kvällen/natten! Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen en update! Vi ska bara ta de lugnt på nyår..äta gott o dricka lite skumpa=) Kram

2010-12-29 @ 21:09:49
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Eve

Vi ska ut i skogen (eller i ett hus i skogen), äta trerätters, spela tv-spel och dricka alkohol. Om vi är friska då..

2010-12-29 @ 21:45:59
Postat av: Anna O

Vi ska på fest hos kompisar, blir god mat och lite champange=)

2010-12-30 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback