All reklam i en enda video!

I en av bloggarna jag följer var det för någon dag sen en diskussion om reklam.
Angående den där dumma Air Wick-reklamen. Den med giraffen... Om ni sett den?

Jag reagerade faktiskt själv på den när jag såg den första gången. Inte sådär jättemycket, men jag tyckte att den var fånig. Alltid är det en glad mamma som ska städa; höjden av lycka är när det doftar rent hemma och när hon får plocka undan efter sina sviniga tonårspojkar.

Gärna ska ju kvinnan vara lite korkad också, och inte riktigt fatta hur produkten ska användas. Det är då karln gör entré och visar hur man ska göra.

Så är det ju varje gång jag står med en rengöringsflaska och gapar som ett fån. Vilken TUR att Roger kan komma och visa mig hur man ska göra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

den var ju hur bra som helst :)

2010-02-03 @ 15:36:30
Postat av: Mosterfoster

Hehe...

2010-02-03 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback