Bokrea!

Idag har vi varit ut på äventyr! Väldigt skönt att komma ut litegrann.
Det blir ju inte att vi promenerar någonstans när jag har så ont, men idag fick vi skjuts!

Vi har varit på bokrean tillsammans med Samuel, Lotta och Jimmy.
Adde var överförtjust, han har pratat mycket om Samuel den senaste tiden.
"Samuel är lite jobbig, han bara drar i mina kläder och i mitt hår, men han förstår inte hur man leker. Jag ska leka med Samuel."

Samuel/Samael var inte lika förtjust. Lite tjurig i början, men efter lite bus kom det äntligen ett smil och lite skratt.
Det ska bli så roligt när han kan prata mer, och kan leka lite bättre med Adde.

Han är som söt den där grabben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback