Halsband till mosterfoster

Mosterfoster fyllde år för några dagar sen... 25+ nånting.

Även om jag var lite sent ute så fixade jag en present. Jag åkallade den allsmäktiga Lotta, och så fixade hon :)

Och ja, det ska stå momster. Det är ju det hon är.
Moster + mommos syster = momster. Duuuh.

Hoppas du gillade den, min darling mosterfoster.



Igår fyllde min älskade lilla mommo år. Jag har inte lyckats fixa någon present ännu, men hon tycker ändå inte att det är så noga. Hela den där grejen med att fylla år är inte så noga. Men jag ska fixa, även om jag blir sen denna gång också.

Jag hann inte ringa henne igår, men idag ringde jag! Och Adrian ville också prata.
Mommosen blev så glad när jag sa att Adrian också ville prata

Nu är det bara fem veckor ungefär tills vi åker ner, jag, kisen, mamma och (förhoppningsvis) Emma.
Jag längtar ju nästan ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Mosterfoster

I loved it, you gullefjun you! Puss till er alla!

2010-02-02 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback