Happy Valentine's Day

Roger har hjälpt mig att trixa ihop ett nytt utseende åt bloggen. Jag är inte helt nöjd än, hittade inte de bilder jag ville ha, men det är väl a work in progress ändå. Oavsett så ser den bättre ut än innan!

Vi har nyss ätit amerikanska pannkakor. Adrian har alltid ratat pannkakor av alla de slag, men amerikanska pannkakor med bacon tyckte han om!

Annars... försöker jag samla kraft till att börja städa. Det ser som vanligt förjävligt ut här och jag vill storstäda och rensa ordentligt.

Ikväll tänkte jag försöka orka svara på de sista Nk-frågorna. Jag hade velat vara klar till på tisdag, då är jag ikapp alla igen!

Det låter väl som att det kommer bli en riktigt romantisk dag?
Ha en trevlig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: sara

Tyckte de blev jättefint! =)

2010-02-14 @ 15:36:30
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback