HOUSE!

Idag har jag, trots min extrema seghet, fått lite uträttat.
Förutom att i sedvanlig ordning bråka med sonen så har jag tvättat kläder, möblerat om lite på nedervåningen, diskat och dammsugit lite.

Jag har även lagat middag, egengjorda chicken nuggets med bulgur till, och fixat mer disk.
Roger är och repar med sina gubbar och jag är återigen ensam med bråkstaken.
Vi har nyss kört lite bilbana, och nu ska vi strax basta och bada lite! Härligt!

Först ska jag hänga upp det sista av tvätten... Varför är man inte alltid såhär produktiv? Det är ju riktigt najs!

Efter bastun blir det kvällis, sagoläsning och nattning. Sen hoppas jag att grabben har somnat innan nio.
Då är det ÄNTLIGEN säsongspremiär för House!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback