Mellomys

Igår var det mellodags, och således tajm för lite lördagsmys!

Istället för traditionellt snask hade Roger köpt lite annat gott. När han kom hem från affären langade han upp bautapåsen hugo på köksbordet och plockade upp ost, kex, marmelad, frukt, cola, munkar och ballerinakex. Han måste ha fått hjärnsläpp eller nåt.

Men gott var det! Jag åt bara av vitlöksosten, jag pallar inte riktigt med alla ostar som Roger gillar. De som luktar fotsvett, skunk och död alltså.
Favoriten är såklart dansk flödeost med vitlök! Bara jag tänker på det så dreglar jag nästan som Homer.

Ja, jag åt ju av allt det andra också förstås. Jag petade inte bara i vitlöksosten, om det var nån som inte fattade det.

Mello var... okej. Jag gillade Crucified Barbara bäst, och de gick ju till andra chansen åtminstone. De jag hejar på brukar som regel komma hopplöst sist.

Timoteij
var också okej, jag är svag för folkmusik och fioler och skit.

Jag hade ju tänkt gå och lägga mig i tid igår... Men att jag satt uppe aslänge som vanligt gjorde inte så mycket, jag fick ju se Marcus Hellner ta guld och Johan Olsson ta brons.

Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback