The melodyfestival



Det är pretty much samma visa år efter år. Deltävlingar 50 lördagar i rad, en kass final och svenska folket röstar åt helvete fel och så blir det ramaskri och Aftonbladet skriver i flera dagar om att "FEL LÅT VANN!"

Men klart jag ska kolla! Det är tradition!
Bara för att folk inte kan rösta vettigt så betyder det ju inte att det inte finns bra bidrag.

Jag ska kolla... snart. Roger nattar och vill inte missa, så jag har fått spela in den. Men så fort han kommer ner ska vi börja titta/lyssna/förundras/plågas, vilket som nu passar in på de olika bidragen.

Jag har laddat upp med osaltade cashewnötter och en Vitamin-vad-de-nu-heter. Den ska smaka äpple i alla fall och jag har ingen aning om ifall den är god.

Jag har dissat cola, lösgodis och choklad. Roger undrade om jag hade feber. Men nä! Även om cashewnötter och blaskdricka-med-äppelsmak inte är det nyttigaste som finns så är det väl ändå bättre än läskeblask och lösgodis?

 


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 13:30:41
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback