The past is gone forever

Efter ett välbehövligt samtal igår så har jag kommit fram till en del saker.

Det gamla ska få vara kvar i det gamla. Då är då, nu är nu.
Jag släpper det.

Idag bestämde jag mig för att det får vara nog nu.
Jag kan inte låta något jag inte kan göra något åt påverka den jag är nu.
Den enda som kan ändra saker är jag.

If you live in the past it costs you the present.

Så jag gick ut hårt direkt och gjorde två saker som jag tycker är jobbiga.

Jag ringde och bokade en klipptid, och jag ringde och pratade med min handläggare på Försäkringskassan.

The future is now
The past is gone forever



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ohh vart ska du klippa dig? Har oxå bokat en tid för någon dag sen :) Men jag minns inte när men än att det var i mars haha. Hoppas jag har kvar lappen ;)

2010-02-25 @ 16:14:42
Postat av: Åsa

Fan vad bra gjort av dig! Bra bra bra!

2010-02-25 @ 18:38:56
URL: http://mimosan.wordpress.com
Postat av: Eva Öhrn

Vad bra Sofie att du bestämt dig för det, då är du på god väg.

2010-02-28 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback