Underbar dag!

Idag har varit en helt underbar dag, trots smärtan och att dagen faktiskt inte började särskilt bra.

Jag skulle vara duktig och fixa gröt till frukost. Den hade väl varit i mikron i nån minut ungefär när det gick nån jäkla säkring. Mikron, kylen, luftvärmepumpen och takfläkten tvärdog. Kul.

Men efter det så blev dagen bara bättre.
Jag och Adde har haft jätteroligt!

Vi har spelat Memory och Hyveltjuven, vi har busat och lekt och vi har bakat havrekakor.
På kvällen kom mammo och Victoria förbi också, så vi har fikat och spelat och haft det trevligt.

Han kom i säng lite sent, så det blev bara en kort saga. Sen gick han utan protester till sin egen säng och sa "god natt älskling" till mig, och så somnade han.

Allt känns så mycket lättare när man får ha sådana här dagar.
Jag orkade t.o.m fixa undan all disk och dammsuga lite, fastän smärtan varit ganska påtaglig idag.
(Och så är jag faktiskt ganska stolt över mig själv, som ringde mina samtal.)

Fler sådana här dagar tack!


Kommentarer
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Mysig bakning! :D

2010-02-24 @ 23:01:57
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback