Cheesecake brownies

Strax innan middagen idag fick jag för mig att baka lite. Bra timing, jag vet.
Jag klurade på att göra paj först, men när det visade sig att jag saknade en ingrediens fick det bli cheesecake brownies istället.

De blev helt okej!
Efter middagen åkte vi till mamma och Anders och hälsade på, så jag tog med mig brownies dit. Mamma, that crazy biiatch, gillar ju inte choklad men jag tog med mig några brownies ändå. Syrran gillar ju om inte annat, men hon var inte hemma. Såklart.
Men som den genomsnälla person jag är så lämnade jag några brownies så hon också ska få smaka.

Och mamma hade kladdkaks-Ballerina! Sweeeeet!

Anders håller på att bygga om i källaren, och just nu vet Adrian inget bättre än att vara där och hjälpa till. Så även idag förstås.
Han har hjälpt Anders att ta bort gamla tapeter, skruva och såga.
Så fort vi inte är hos mommo tjatar han om att åka dit och jobba med Anders.

Vi kom hem lite väl sent, så det blir inte mycket mer gjort idag.
På vägen hem stannade vi till på Coop och handlade lite, så imorgon ska jag nog baka den där pajen ändå.
American apple pie. Ska bli spännande!

Så kom förbi på fika imorgon, fothermuckers!

Kommentarer
Postat av: peka

Men vars har hon köpt ballerina då?!

2010-01-29 @ 23:35:47
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback