Jag vill också kunna!

Jag har fått nåt dille på att börja följa bloggar. När jag hittar någon bra och rolig blogg lägger jag till den på Bloglovin' direkt. Som att jag inte har nog med bloggar att följa redan som det är.

Egentligen borde jag göra tvärtom. Sluta lägga till bloggar överhuvudtaget, eller bara lägga till aptråkiga och dåliga bloggar. Jag får ju prestationsångest! Jag vill också kunna skriva sådär riktigt bra och roligt!

Jag drömmer om att kunna skriva sådär riktigt... ja, asbra! Skriva roliga krönikor och kanske en bok. Jag älskar att skriva och önskar att jag hade kunnat göra nåt av det. Men man måste vara asbra.

Och så är det ju bra om man har lite fantasi. Det är liksom en fördel att komma på nåt att skriva om också.


Kommentarer
Postat av: petra

crazy girl! :) du har en jättefin blogg och det är roligt att läsa det du skriver!:) fortsätt så! ha en fin dag!

2010-01-25 @ 08:48:28
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Postat av: sara

Jag tycker du är jätteduktig på att skriva o formulera dej...:)

2010-01-25 @ 16:12:19
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: mamma

Snälla gumman, du har ju allt du vill ha!

2010-01-25 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback