Julen i bilder

Nu är jag ju lite sent ute (det är ju från förra året!) men jag tänkte slänga in bilder från julen.
Alla andra gjorde väl det ganska omgående, men då vi inte är snabbast i världen tömde vi kameran först idag och jag tänkte att söderkisarna kanske vill se en bild eller två.

Vi kan börja med en bild på mig, där jag fräckt öppnar grabbens julklappar. Ja, inte helt själv alltså, men jag hjälpte ju till. Det är perfekt med barn när man själv är så stor att man inte får så många julklappar... Då får man ju öppna en massa paket ändå!
(Det är pappa och hans sambo Eva som ugglar i bakgrunden, ifall någon inte visste det.)



På den här bilden kan Adrian få vara med! Han har fått en necessär med Blixten McQueen - den stora favoriten!
Grabben ser lite sliten ut, och ändå var klockan bara typ 13 kanske. Jag menar, vi hade ju inte ens börjat med alkoholen då ännu! Och ja, kanske därför jag ser så überlücklig ut också.. (Och nej, ifall nu någon reagerar... jag super inte som ett as på julafton (även om jag skulle vilja, höhö). Jag drack en cider. Och en liten... stor slurk som syrran lämnade.)



Vad har vi här då? Sanna (brorsans brutta), jag och syrran (som gömmer sig bakom mig) sitter och har skitkul! Vi var inte alls så uttråkade som vi ser ut. Neeej.



Och så bildbeviset på att grabbhalvan faktiskt inte blir superbäst på varenda bild!
Fast det är klart, man ser ju ändå hur supersnygg han är egentligen...
Anders sitter visst och kollar Kalle där i bakgrunden.



Ännu en bild där jag hjäääälper Adrian att öppna julklappar. Men vad skulle jag göra, han höll ju på att drunkna i julklappshavet...



Vi avslutar väl med en bild på Adrian då, där han faktiskt nästan är så supersnygg som han är på riktigt!
Klart snyggaste och sötaste snubben av alla!



Bilder på resten av släkten får ni vara utan... Söderkisarna vill bara se Addeman ändå, det är nog illa att jag själv är med på flera av bilderna.

Plus att lägger jag ut en bild på mamma så spöar hon nog mig.


Kommentarer
Postat av: mamma

helt rätt :)

2010-01-01 @ 22:38:00
Postat av: mosterfoster

Jag är tacksam för att slippa en massa bilder på gammelkärringen o hennes apgamla snubbe. Synd att de andra stötarna va med. Adde lika söt som vanligt, men även du. Shit va bra du passa i den hårfärgen!!

2010-01-01 @ 22:49:26
Postat av: eve

Jag fick öppna ALLA Maltes julklappar, han hade inget att säga till om! Moahaha! Fast nästa år fårjag nog inte öppna många..

2010-01-01 @ 23:47:27
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad snygg du är! Superfint hår! Vad är det för tjafs om slitet? Du är en riktig pudding...

2010-01-02 @ 11:07:38
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback