Män som hatar kvinnor

Vi bestämde oss för att hyra en film igår. Eller ja, Roger hyrde film medan han var på Coop och jag satt hemma och kollade upp Coops filmutbud på nätet.
Jag hittade inte riktigt något jag ville se, men Roger visste sen innan att han absolut ville se "Män Som Hatar Kvinnor".

Jag tillhör väl en mycket liten skara som inte läst böckerna än. Jag har ju tänkt läsa dem, men det har som inte blivit. Roger har lyssnat på ljudböckerna, men det är ju lite fusk tycker jag...

Så jag var skeptisk. Jag är inget större fan av svenska filmer, för de är ju... ja, svenska filmer.
Det är bara samma kassa skådisar i film efter film efter film, och handlingen är sällan något att jubla över.

Men jag blev positivt överraskad måste jag säga.
Samma gamla skådisar förstås, men filmen var bra. Mycket bra.
Så idag blir det mer film. "Flickan Som Lekte Med Elden".

Tur att det är så billigt att hyra film på Coop!

Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Tycker den är grymt bra!



Längtar tills jag får ett tillfälle att se Flickan som lekte med elden...



Kramis

2010-02-01 @ 01:43:29
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Fija

Har inte heller läst böckerna men filmen var väldigt bra tyckte jag. Väntar bara på att lovefilm ska skicka ut tvåan nu (:

2010-02-01 @ 07:05:25
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback