Med smak av kladdkaka...!

Nu har jag googlat efter bilder forever, men jag hittar inga på min senaste upptäckt. Damnit!

Sweet Jesus, Mary and Josef
- det finns Ballerinakex med smak av kladdkaka!

Upptäckt är väl i och för sig fel ord, för jag har inte smakat. Jag har bara blivit plågsamt medveten om kexens existens. Plågsamt för jag bor ju ändå i Kiruna. Det kommer väl ta några månader eller så innan dessa gudomliga kex finner sin väg hit.

Måste stalka min Coopjobbande svägerska och försöka övertala henne att på nåt sätt fixa så de kan köpa in kex dit pronto!

Saaaaaannaaaaaa, vart äääär duuuu?!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

När jag letade Ballerina Choklad hittade jag dem inte här, jag hittade dem först på Ica Supermarket på stan i Kiruna.



När Ballerina Pepparkaka kom bloggade du om det och jag började leta, leta och leta och leta - jag hittade dem flera månader efter att pratat om dem.



Det är nog troligt att dessa också kommer till Kiruna innan de kommer hit. Kolla Ica på stan.

2010-01-28 @ 08:09:18
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback