Oj, vilket äventyr!

Vi blev lite less på att sitta hemma, så idag tog jag och Adde bussen upp på stan för att hälsa på hos Lotta, Jimmy och Samuel. Adrian älskar att åka buss, så bara själva resan var ju världens äventyr.
När vi klev av vinkade han och sa "hej då, bussen" så jag vinkade lite jag med och sa detsamma.
Adrian kikade lite och konstaterade sen lite besviket:
- Busskaptenen vinkade inte tillbaka.

Det har varit underbart att vara ohemma! Har ätit pizza (kebab såklart), druckit min vikt i cola, retat Jimmy och gosat med barnen. Inte allt precis samtidigt dock.
Samuel kramades flera gånger och jag fick t.o.m en liten dregelpuss.

Jag fick en försenad födelsedagspresent också. Eller två, faktiskt!
Helt perfekt, vad mer kan man önska sig än godis och smycken?
Fick ingen bra bild på halsbandet tyvärr, ska försöka igen med bättre kamera sen.






Hehe. Klockrent!

Nu ska jag klämma i mig lite lördagsgodis, det finns lite plats kvar bredvid pizzan.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Roligt att få presenter i efterhand... ;)



Sv: Då tycker vi ju likadant :) Vi får se hur det går då senare in i programmet... ;)



Kramis

2010-01-10 @ 01:34:05
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback