Överrörliga Örjan

Häromkvällen låg jag och tittade på tv när det plötsligt börjar klia nåt förskräckligt i armvecket.
Medan jag ligger och klöser upp sår på mig själv så säger Roger att "det där ser ju helt sjukt ut" och sätter igång och fotar mig.

Whaaaat?

Sen visar han bilden. Min arm ser ju faktiskt lite.... sned ut, fastän jag håller den rakt.
Har faktiskt inte tänkt på att min överrörlighet syns så mycket... au naturelle eller vad man ska säga. Trodde att det bara syns när jag "demonstrerar".



Min armbåge ser ut som nåt skumt armveck.
Men innan ni kontaktar Aftonbladet och En Ding Ding värld - jag FÖRSÄKRAR att det är min armbåge! På rikt'!

Och ja, innan all you fothermuckers påpekar det - vi har julgardiner fortfarande!
Fast bara i vardagsrummet om det är till någon tröst. Har inga andra gardiner att byta ut dem med...

Har ni några snygga gardiner ni vill bli av med, fuck the röda korset - skänk dem till RIKTIGT behövande!

Kommentarer
Postat av: Mosterfoster

Störtlöjligt! Vill du se en armbåge som går åt fel håll, kolla mina festbilder på fejjan. Amatör! ;)

2010-01-24 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback