På hal is med Michael Jackson

Idag har jag, Adrian och mamma varit och tittat på konståkning. De hade Michael Jackson-tema, och Adrian har längtat i en hel vecka. Fast han trodde nog kanske att riktiga MJ skulle vara där.
Han tog beskedet att MJ var i himlen rätt bra, och han tyckte om att titta på alla tjejer som åkte skridskor.

En liten kille öppnade med en imitation. Körde några moves på en liten röd matta ute på isen.
Adrian blev imponerad. Hela kvällen har han frågat om "lilla Michael Jackson".
Vart är han nu? Vad gör han nu? Ska vi och titta på honom igen?

Själv blev jag lite... besviken. De var ju duktiga, men jag hade förväntat mig mer. De avslutade sina nummer mitt i en låt, de verkade inte veta riktigt själva när det skulle sluta osv. Lite mer moves hade ju inte heller skadat.

Jag försökte fota lite, men det var ju såklart meningslöst... Synd, jag ville ju visa i bloggen!

Nu ska jag fortsätta njuta av min sista kväll i frihet, höll jag på att säga. Men ledighet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Grattis i efterskott!!



Lite sent ute, men bättre sent än sent än aldrig ;)



Ja jag fyller ju 26 om mindre än ett halvår, shit jag nu är man närmare 30 än 20. :S

Min kompis barn frågade hur gammal är du? 19?



Mamman,nej de har Madeleine paserat för LÄNGE sen!



Då svara jag att honom att ja är 25 år.



VAD GAMMAL DU ÄR!



Ja ungar säger då det...



Kramis



P.S Tack för den fina kommentaren, älsakr att pyssla. ALla kan, det är bara låta fantasin flöda. Det är ofta den som ställer till det ;) D.S

2010-01-07 @ 00:49:09
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback