Rensat garderoben!

Trots att jag inte ens varit utanför dörren idag (eller jo, i några sekunder för att slänga sopor) så har det varit en bra lördag.
Jag har varit lite lagom produktiv och faktiskt fått något gjort. Det känns bra.

Jag har städat vår walk-in garderob. Den är inte så stor som den låter, det är trångt och jävligt men man kan ju gå in där... Ut med alla kläder, rensa och slänga bort det man inte använder, och så dammtorka och dammsuga.
Väldigt uppfriskande att få bort sånt man inte använder!

Det blir ett fint lass till Röda Korset det där. Om nu inte någon vill ha lite gratis kläder? Sis?
Inte orkar jag hålla på med Tradera och sånt...

Det låter som en fånigt projekt, men det tog faktiskt flera timmar. Helt sjukt att man har sådär mycket kläder som man inte ens använder. Varför ska det vara så svårt att slänga? Ut med skiten!
Hittade ett par Adidasbyxor som jag köpte när jag gick i... sexan(!) kanske. Men de får faktiskt hänga kvar, de passar finfint och är hela och fina.

Fan, man ska nog inte klaga så mycket på sin figur om man som 27-åring kan ha på sig byxor man köpte när man var 12-13....!

Däremot ska man helt klart köpa sig nya kläder. Nyss.


Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Sv: I allt så måste man försöka åtminstone att tänka på det positiva i det hela, annars går man under!



Skönt att få det rensat, det måste man göra ibland. Man samlar ju på sig en hel del... :P

Jag har precis invensterat att köpa nya termobyxor nu i år, jag hade haft mina sen jag gick i 8:an (12år). Inte för att dom blivit för små, mer för att det var mer än dax för nya ;)



Jag har fått vänta på tid nu på uppsala Akademiska för ärftliga sjukdomar i ett ½ år. Det tog 5 mån från remissbekräftelsen att få en tid. Så får komma dit nu i feb äntligen!

Hoppas verkligen inte det tar lika lång tid för dig!



Kramis

2010-01-31 @ 00:28:12
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback