Shoppat!

Idag har varit en riktig slappardag. Först när Linda kom på besök vid 1-tiden så kom jag på att det kanske var dags att skippa morgonrocken och klä på sig.

Vi tiggde till oss skjuts till mamma/mommo, och där har vi druckit te, bläddrat i H&M-katalogen och spelat tv-spel. Najs najs. Efter det åkte vi med mamma/mommo till Coop och shoppade loss! Eller ja, potatis, citron- och dillsås och tuggummi blev det. Mamma/mommo köpte nagellack, sminkborstar och sånt... Hehe, vem är det som är vuxen här egentligen?! Vuxenpoängen står som spön i backen.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 18-ish, så jag kan börja laga mat. Lite senare ikväll, om klockan inte blir alltför mycket, så blir det nog lite bastu också.


Puh, en lektion imorgon och sen är jag ledig i tre dagar. How ever will I manage?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback