Tants önskelista

Just ja. Jag blir ju ännu mer tant på måndag, så jag tänkte passa på att utnyttja bloggen för att meddela att det blir "kalas" på söndag istället. Roger jobbar på måndag, men ledig söndag. Valet är enkelt.
Inte kan jag servera folk på mitt eget kalas heller! Pfft.

Omtänksam som jag är så har jag även klurat på en önskelista. Inte för min skull, men för alla andras såklart!
Jag har verkligen klurat, men jag kommer inte riktigt på något superbra, så vi kör väl till med det vanliga... Givetvis bara billiga och bra saker!

- En utlandsresa! Helst till Irland, Egypten eller USA, men jag är generös - välj ni!
- Ett frisörbesök... Mitt hår är så slitet att det drabbas av kroniskt utmattningssyndrom snart
- Pengar... att spendera på exempelvis H&M då när jag ska till Luleå den 12:e... eller på IKEA
- Presentkort funkar också... Va? IKEA? Eller någon klädaffär? Tja... Om ni insisterar.
- Världsfred
- En ny bil, som har gått mindre än 44000 mil, och som har en fungerande bränslepump
- En slav som skottar gården, fixar middag, städar och borstar grabbens tänder om kvällarna

Som sagt, bara billiga och bra saker! Medge att de är bra i alla fall... Ut och shoppa nu, så ses vi på söndag!



Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

GOTT NYTT ÅR!



Kramis

2010-01-02 @ 02:16:01
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback