Home sweet home?

Vi kom hem sent igår. Det var bara att packa upp det mest nödvändiga och trycka i barnet lite kvällsfika innan det var dags att krypa ner i sängen. Det känns lite tråkigt att vara hemma, men att sova i egen säng är aldrig fel.

Adrian väckte mig kring tio. Att vända på dygnet har gått riktigt dåligt, trots att jag vaknade 06:40 i förrgår. Jag vet inte riktigt hur jag orkade vakna så tidigt, och ändå vara vaken till 1 på natten sen. Nåja, vi är ju ändå lediga ett tag till...

Jag hade hört någonstans ifrån att det skulle vara fint väder idag. Vem var denna lögnare? Jag vill spåra upp denne och utdela lite stryk för att ha lyckats få mig att hoppas på sol.

Det är mulet och ynka 13 grader ute, och det ser ut som att det kan börja regna vilken sekund som helst.
Nog är vi hemma i Kiruna alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback