i-landsproblemo

Vi har inte riktigt kunnat bestämma oss angående semestern. Ska vi åka till helgen, eller i början på nästa vecka?
Det är stora i-landsproblem som kräver mycket åtanke, förstår ni.

Vi hade väl så gott som bestämt oss för måndag eller tisdag, men så fick jag en kallelse till Sunderbyn idag, så problemet blev löst åt oss.

På måndag klockan 11 ska jag vara där, så att åka i början på nästa vecka är rätt uteslutet.
Vi åker på lördag, så vi slipper stressa. Då var det bestämt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska dit och göra dock. Det står bara att jag har tid för läkarbesök, men jag gissar att det kanske är den där hudbiopsin som ska göras.

Det känns läskigt som fan. Jag är lite rädd för att det ska göra en massa ont, eftersom smärtstillande liksom inte fungerar på mig. Ja, jag är mesig. Klart jag överlever. Men ändå.

AAAAAAAAAAHHHHHH vad det ska bli skönt att slippa Kiruna ett tag! Kanske får jag skåda en riktig sommar i år, trots allt?

Kommentarer
Postat av: Eva Öhrn

Vart ska ni åka då???

2010-07-09 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback