Kirunafestivaaaaal

Idag kickar Kirunafestivalen igår, och jag sitter hemma.
Nåja, torsdagarna bjuder sällan på något gött.

Fredag och lördag har vi däremot barnvakt, så då blir det festivalande för hela slanten!
Vi har inte kunnat gå båda dagarna sen innan Addeman föddes (alltså 2004) så det känns riktigt najs!

På fredagen blir det väl ändå att ta det ganska lugnt, det är väl bara Dead By April som jag vill glutta på ändå, och jag vill inte vara helt slut till lördagen. Ja, jag är gammal!

För övrigt har vi annat trevligt inplanerat i helg också.

Imorgon ska jag gå Team Sportia-loppet tillsammans med två kompisar. Senare på eftermiddagen blir det att grilla med Sussi och grabbsen, och så får vi storfrämmande från Luleå. Nettan och Kenka, en av Addes idoler, ska bo hos oss. Najs!

På lördag ska jag träffa en av mina kusiner för lite fika på stan. Anna, som hon heter, bor i Luleå och vi ses inte så jätteofta annars så det ska bli roligt.
Sen blir det även fest med vänner, och så ska jag få se The Ark och Kent. Naaaajs!

Det kommer nog att bli en riktigt riktigt bra helg!


En webcam över en mycket liten del av Kirunafestivalen.
Mosterfoster kan åtminstone glo in i öltältet och låtsas att hon är där! :P


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Hehe, tack för omtanken hjärtat. Låter som du laddat för en kanonhelg!! Puss

2010-07-01 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback