God jul, grattis och grattis i efterskott!



Jag har fått en försenad julklapp, födelsedagspresent och mors dags-present. 3-i-1!
Bättre sent än aldrig, om man ska vara lite sådär ordspråkig av sig.

Wii Fit Plus har jag fått, ifall ni inte lyckades gissa det av bilden. Man vet aldrig.

Anywhooo, spelet är aproligt! Drygt en timme av min vakna tid under gårdagen ägnades åt kung fu, boxning, hula hoops och att känna sig helt utan koordinationsförmåga. Härligt!

Men jag har faktiskt fått mors dags-blommor tidigare. Adrian kom hem med en påse från affären (han har inte varit och handlat helt själv dock, jag hoppas att hans far var i närheten) och sa försiktigt "grattis på mors dag" och så fick jag en puss. Han sträckte över påsen och vad skådade jag om inte fina rosor! Mitt hjärta smälte lite, hur söt får man bli?

Rosor till moi från mon petite enfants.


Kommentarer
Postat av: karro

ska oxå köpa wiifit plus är det roligt??=)hoppas alltär bra med dig??kram

2010-06-23 @ 17:52:11
URL: http://zmultroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback