Ha en trevlig midsommar!

Just ja, blogga kanske man ska göra ibland också...

Igår hade jag fullt upp med att ligga ute och sola hela dagen. Jo serru, solen har äntligen visat sig här också!
Jag solade och Adde lekte, och med jämna mellanrum pausade vi från det vi gjorde och spelade kubb några gånger. En mycket underbar dag, indeed!

Jag råkade skriva på Facebook att idag var ännu en varm och solig dag. Solen såg genast min status, och blev väl generad och gömde sig. Förlåt. Jag hoppas att den kommer fram snart igen.

För övrigt håller jag på att packa. Vi åker på en minisemester när Roger kommer hem från jobbet.
Helgen ska spenderas med fader och hans sambo i deras stuga i Båtskärsnäs.
Broder ska också vara där, och jag får säkerligen träffa min lilla söta farmor också. Underbart!

Så nu ska jag gå och packa klart, så jag kanske hinner ligga och lata mig i solen en stund innan vi åker.



Jag försökte hitta en bild på en midsommarstång, men det ville sig inte... Så det fick bli den här, den är ju näääästan likadan.



 

Jag och Cheesus hälsar:
Glad midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: pelle

Kubb is dah shit, så här sommartider ;) Finns fan inget bättre!

2010-06-26 @ 18:26:29
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback