Så kan det gå!

Här har man varit land och rike runt (nåja, internet i alla fall) på jakt efter en baddräkt eller tankini, och så går man och beställer en bikini från Halens ändå! Det hade man ju aldrig kunnat tro.
Jag är inte överdrivet förtjust i mönstret, men väl i färgkombinationen.

Förhoppningsvis kommer omvärlden att överleva, förhoppningsvis blir ingen synskadad eller blind.
Jag är så blek så att ordet "vit" inte räcker för att beskriva min blekhet. Usch.



Kan jag inte få den där kroppen på köpet?

Jag beställde matchande shorts till också. Ombyte förnöjer!


Sofie goes modeblogg. Oh yeah.


Kommentarer
Postat av: mamma

du har mycket finare kropp än du tror själv :)

2010-06-17 @ 23:56:56
Postat av: Nina

aik aik!

2010-06-18 @ 09:18:51
Postat av: Sofie

nää, aif!

2010-06-18 @ 13:19:18
Postat av: Fija

Du kommer ju inte bli brun om du inte har lite kläder på dig så bikinin var ett bra val tycker jag (: Den var riktigt fin också!

2010-06-18 @ 16:03:19
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: nina

haha jag visste att jag skulle skriva fel :P

2010-06-18 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback