Banboy!

Systra mi har varit här i några timmar idag. Väldigt roligt, tyckte både jag och lilleman!

Hon har ätit middag med oss, och vi har spelat Hyveltjuven, fikat, lyssnat på Manboy och kvällsfikat. Det kanske går i släkten att vara hungrig mest hela tiden...

Ja, jag har haft Manboy på hjärnan idag också. Syrran hade inte hört den så det blev ju Spotify på hög volym, det hjälpte ju inte direkt att hon sen gick omkring och gastade MANBOY stup i kvarten, haha.
Lilleman har också fastnat för Manboy. Han sjöng på den igår, och ännu mer idag. "Banboy, banboy, call me banboy" sjunger han.

"Mamma, han, den där Banboy, det är han som blir blöt i vattnet."
Hur fan visste han det?

Grabben ville sova med syrran, men hon avböjde som vanligt. Smart brud. Grabben har nämligen en ny favoritbok. Jag har aldrig gillat tjuren Ferdinand särskilt mycket, så att läsa boken kväll efter kväll efter kväll är ju lagom underhållande. Men vad gör man inte? Grabben ÄLSKAR "Tjuven Feriland"!

Nu är lilleman förresten ledig i elva dagar! Gudomligt.
Jag hoppas att han sover till åtminstone åtta imorgon, men jag gissar på att vi får kliva upp mellan 6-7.
Hmm. Jag borde gå och lägga mig.

....


Manboy, manboy, you can call me manboy
I don’t care, I’ll show you how to love
There’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here
Manboy, manboy, you can call me manboy

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback