Buss eller skjuts

Jag funderar fortfarande på vad jag ska hitta på ikväll. Just nu lutar det åt att det blir att ligga hemma och slappa i soffan, med plågade och bråkiga muskelfästen. Men lite lockande känns det att försöka dränka alla sorger och besvär i lite alkohol. Men jag har ju några timmar på mig att bestämma mig. No rush.

Vad ska man hitta på tills dess då? Och tills dess att det är dags att lämna kisen hos faster?

Solen skiner, så ett besök på stan hade suttit fint. Kanske passa på att utnyttja mitt presentkort på Intersport för att införskaffa en vårjacka. Våren är ju inte direkt här än, men den lär väl komma nångång... (Och så hade de ett bra erbjudande nu.) Tror minsann jag har någon 30%-rabattgrej till Lindex också. Najs najs!

Bussresa eller skjuts är då frågan. Maaammaaaa, ska du med på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback