Vårjacka!

Jag fick ett presentkort på Intersport av pappa och Eva i julas. Tanken var att det skulle bli ett bidrag till en ny vinterjacka, gudarna vet att jag behöver en ny, men jag har inte hittat någon jacka som jag tyckt om.

Men så såg jag ett erbjudande om vårjackor i Annonsbladet, så jag masade mig till Intersport och provade en jacka.
Priset var nämligen perfekt - presentkortet täckte hela kostnaden! Gratis jacka till mig, bara att hämta! Wohoo!

Svart är en mycket bra färg. Den är snygg och passar till allt.
Svart är bra. Svart är tryggt. Säkert.

Så jag tog en grön.



Kommentarer
Postat av: Fija

Fin jacka, du passade i grönt. (:

Hur är det med dig förresten? Har du slutat helt från skolan eller?

Kramis

2010-03-24 @ 11:57:04
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: Anna

Fin du är när du ler! Jättefin jacka också!

2010-03-24 @ 15:18:36
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback