Grattis Elias!

Idag är det fredag, och en ganska härlig sådan! Solen skiner, Adrian var glad och gosig hela morgonen och jag har ingenting jag behöver göra idag. Kan det bli bättre?

Hade det bara varit varmare hade jag legat ute och solat istället för att uggla här, men jag ska snart ut ändå och göra lite nytta i trädgården.

Och idag fyller ju lilla stora Elias fem år! Hur tusan gick det till? Hmmm...
Kalas blir det i alla fall på söndag, och Adrian längtar! Och jag med, det finns ju kakor på kalas :P


Kommentarer
Postat av: eve

men inga hembakta kakor tyvärr.. sånt har man inte tid med när man har två ungar! inte för att jag hade bakat ändå..

2010-05-28 @ 18:09:54
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback