LÄGG AV!

Jag gillar djur. Det gör jag. Faktiskt. Katter mest, såklart, men hundar och annat med päls brukar funka fint.

Förut har jag känt att det är tråkigt att Roger är allergisk så vi inte kan ha husdjur (katt), men nu känns det mest skönt att vi inte har något djur (Adde räknas inte).

Grannarna har nämligen djur så det räcker och blir över.
Nu har några hundar fått för sig att skälla åt varandra stup i kvarten. Högt. Högre. Länge. Gärna precis när man ska sova.

Jag gillar djur. Det gör jag. Faktiskt. Men ibland är det tur att man inte äger något vapen.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hunder är jobbiga, katter är lömska. Vandrande pinnar is the shit!

2010-05-14 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback