Hjärndöd igen

Dumdidumdidum... Jag tror att jag kanske hade ett inlägg på gång, men... ja... hrm...

Varför ska det vara så jävla svårt att knåpa ihop ett blogginlägg lite då och då?!
Min hjärna vill inte fungera. Jag loggar in, stirrar en stund och loggar ut. Det gåååår inte!

Har jag verkligen ingenting att skriva om?

Dämnit. Jag ska försöka kontakta min hjärna och försöka boka tid för ett möte, så kanske vi kan komma överens om hur vi ska göra med detta häringa bloggandet.
Jag vill inte sluta skriva, men hjärnan får ta och skärpa sig nu. Azzå lixom azzå bah!

Hjärnan har redan gått och lagt sig, och jag borde göra detsamma.



Kommentarer
Postat av: Åsa & Roger

Sjukt fin bild!!

2010-05-16 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback