Vaniljbullar

Jag och Adrian bakade vaniljbullar igår. Det är ju faktiskt inte jobbigt att baka bullar, så varför gör man det inte oftare?

Addeman tyckte såklart att det var jätteroligt, han älskar att baka lika mycket som jag gör. Om inte mer.
Jag kommer ihåg när jag var liten, och jag och brorsan alltid fick vara med när mamma bakade. Jag älskade det. Det känns kul att kunna göra samma sak med Adrian.

Jag har planer på att baka snart igen, fast inte bullar dock. Näpp, jag har hittat ett recept på kladdkakscookies! En blandning mellan chocolate chip cookies och kladdkaka typ. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: eve

Roligt att baka? Ehh, nu fattade jag inte

2010-05-26 @ 12:23:08
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback