Vem behöver fyra årstider anyway?

När jag gick för att hämta Adrian från dagis hann jag tänka att "tänk om våren kommer på riktigt nu" innan telefonen ringde. Det var Roger som ringde för att berätta att det snöade borta vid gruvan och det var på väg mot stan. Jahaja.

Jag veeet, man ska inte tänka så. Förlåt.

Adrian var blöt och sandig när jag hämtade honom. Jag längtar tills det blir torrt ute...
Så han fick av nämnda anledning inte sitta i vagnen på väg hem. Han började protestera, men så kom han på att han kunde ju köra vagnen själv. En halvtimme senare var vi hemma.........

Han stannade såklart flera gånger och försökte gnälla, men sånt funkar inte på mig.

- Jag oooorkar inte gåååå.
- Okej, vi syns här imorgon då.

Och här har jag gått och trott att det är en Brio Scooter vi har. Det är ju en Emmaljunga!
Inte för att jag är så brydd, men ändå. Just an observation.


Kommentarer
Postat av: Anna

Majmånad i kiruna är inte roligt, men de är tur att de kan bara bli bättre nu!

2010-05-05 @ 22:20:36
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: eve

Elias brukar springa nästan hela vägen hem.. för mig tar det ca 20 min att g¨. men denna unge har ganska mycket spring i benen.. lite för mycket.

2010-05-05 @ 22:27:08
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback