Vilken härlig dag!

Idag har jag varit ensam med Adrian, och vi har haft en helt underbar dag. Den började dessvärre lite tidigt. Adrian har ju någon skum tradition att alltid vakna extra tidigt så fort man är ledig.

Det här blir ett inlägg med många bilder känner jag.

Här är min morgontrötta suris.

Kass bild, jag vet. Jag fick nämligen fota honom i smyg.
Sekunden efter drog han Corn Flakes-paketet framför sig. "Stanna där bakom", sa han, haha. Försökte förklara att om man sover längre om morgnarna kanske man slipper vara trött... men nä. Han ska kliva upp ännu tidigare sa han. Yay....

Till lunch lyxade vi till det med amerikanska pannkakor. De enda pannkakor som jag sett Adrian äta, och faktiskt tycka om. Men de är verkligen goda också! De blir en centimeter tjocka och sådär härligt fluffiga.



Framåt eftermiddagen blev vi rastlösa, och sugna på lördagsgodis, så vi tog en promenad till Coop.
Det var riktigt mysigt, det är sällan vi går på promenader tyvärr. Måste åtgärdas!

Nu på kvällen var vi ut och cyklade en stund också. En sväng runt kvarteret blev det, och inte ett endaste gnäll! Mötte Roger också, som kom hem från jobbet precis då så vi fick cykla hem för lite middag.

Tatuerat oss har vi gjort idag också! Star Wars såklart.
Vi är så coola, jag och Addeman.



En RIKTIGT mysig och härlig dag!
Morgondagen blir nog minst lika härlig. Förmiddagen ska busas och lekas bort, och eftermiddagen spenderas med Lotta, Jimmy och Samuel. Middag ute ska det bli minsann!


Kommentarer
Postat av: Eva Öhrn

Addemannen är aldrig sur!

2010-05-09 @ 00:30:12
Postat av: pelle

Ojdå, en unge som vaknar tidigt? det var något nytt? ;) hehe

2010-05-10 @ 22:43:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback