Classe!

Vi missade invigningen av Clas Ohlson här i torsdags, men vi var på invigningen av Elgiganten Megastore i Luleå i fredags istället. Lite för mycket folk, men riktigt bra priser! Vi kanske måste hinna dit igen innan jul och köpa lite julklappar...

Igår blev det Clas Ohlson-premiär för oss. Roger köpte en rakapparat åt sig själv i Fars Dags-present och jag köpte en plattång åt mig själv i vanlig-söndags-present.

Jag tycker att det är så roligt att det kommer nya butiker hit till Kiruna, att det faktiskt händer något i den här stan.

Nu väntar jag bara på H&M, Åhlens, Lagerhaus och Gina Tricot... Och massa annat kul också förstås. Komsi komsi!






Kommentarer
Postat av: Eve

Ja, lagerhaus borde komma hit! Man kan ta bort nån annan skitaffär, typ nån av alla dyra-små-prylar-affärerna!

2010-11-15 @ 11:38:41
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback