Födelsedagsjulen

Grabbens födelsedagspresent och julklapp är klara. Eller nästan i alla fall, vi ska bara få hem dem också.

I födelsedagspresent ska han få en Nintendo DSi, som han har längtat och trånat efter i ungefär ett år eller två. Hans kusiner har nämligen varsin som han brukar få spela på ibland, och såklart vill han ha en alldeles egen.
Helst hade jag velat köpa en gul, det är ju hans favoritfärg, men det fanns inte så det fick bli en svart.

Och så ett spel till förstås, annars blir det nog lätt lite tråkigt. Super Mario fick det bli.

Han kommer att bli överlycklig!

Till julklapp hittade jag en perfekt liten filmbox. Han är helt galen i Toy Story, och ändå har han bara sett ettan och tvåan - på engelska.
Så en box med alla tre filmer - på svenska - kommer att bli populärt hos lilleman.

Finfint!

 

Nu måste jag bara klura ut alla andras julklappar...
Så, mina vänner... Vad önskar sig era knoddar? Tell meeeee!

 


Kommentarer
Postat av: Peka

Vi kommer inte ha råd att köpa till så många så här behövs ingen julklapp :)

2010-11-24 @ 17:10:29
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback