Home sweet home

Vi kom hem igår, strax innan midnatt. Bilresan tog länge, men gick bra.
Grabben satt ensam i baksätet hela vägen och hade det lyxigt med film och godis. Inte ett endaste pip eller gnäll!

Vi hann med ganska mycket igår, och kom till och med iväg i bra tid från Luleå.
12.15 åkte vi mot Haparanda och IKEA, och efter det blev det ett besök hos farmor och Bosse i Kalix. De bjöd på te, kaffe och sockerkoma. Grabben åt bullar tills han fick ont i magen.

En mycket trevlig dag, men det var ändå ganska skönt att komma hem sen.

Idag har vi monterat ihop det vi shoppade på IKEA och så har vi fått en himla massa besök.
Alla kom ungefär samtidigt också, såklart. Perfekt när man bor i en trea med litet kök.

Jag inbillar mig inte för en sekund att någon var här för att hälsa på mig eller Roger.
Nog vet jag att alla skiter ganska hårt i oss och att det är grabben de har saknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback