Jag är lite sur

I min enfald trodde jag ju att eftersom rörmokaren var här och trixade i fredags så skulle de börja med vårt badrum också ganska snart.

Guuuuud, vad dum jag är! Suck.

De håller fortfarande på på våningen ovanför. Såg idag att de ska börja lägga in matta och tapeter och grejer = inte ens nästan färdiga snart.

Så vi får leva med icke fungerande toalett i över en vecka helt i onödan!
Kunde inte den där jävla rörmokaren vänta i några dagar?

Som om inte det vore nog så har den klåparen kopplat vattnet till köket fel.

Vill man ha iskallt gott vatten gäller det att vrida kranen till vänster, mot rött. Vrider man åt höger, mot det blå hållet, blir man brännskadad. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback