Jag lever!

Om än knappt.

Det är rätt trevligt ändå att det blir ramaskri så fort jag inte bloggat på någon dag eller fyra.
Inte för att någon ber snällt (pik utdelad till min kära mor och min moster), men jag ska försöka knåpa ihop något.

I lördags var vi på två kalas! Malte har fyllt 1 och Lotta fyllde... 21. Det var vad grabben sa i alla fall.
Det blev tre tårtbitar sammanlagt (min egen bit plus grabbens resterande söndermosade halva bit x2), det är väl inte så farligt?

I söndags var vi ut på tomtesmyg tillsammans med Lotta, Jimmy och Samuel.
Fyra små paket var fick de små liven, och lite varm saft. Jag fick genomfrusna stortår och en ganska glad grabb.
Det är kul med äventyr!

Här hemma går det segt, men framåt. Idag lade en otrevlig snubbe äntligen in golvmattan.
Otrevlig för att han inte ens svarar på tilltal när grabben försöker prata.

Han som är här och spacklar och grejar är mycket trevligare. Han och grabben har långa samtal och grabben har visat några av sina verktyg och grejer.

Min grabb brukar ha den effekten på folk - de fastnar med grabben och liksom glömmer att jobba, haha.

Sådär, nu har jag bloggat. Överlever ni ett tag till nu?

Nu ska jag passa på att fixa och dona lite medan grabben sover.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja :)

2010-12-01 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback