Hallelujah!

När vi flyttade till lägenheten fick grabben börja sova i sitt eget rum. Han är ju ändå en ganska stor grabb nu.

Den första tiden har varit lite orolig, och det kan man ju förstå. Han har kommit över till vår säng kring midnatt och sovit oroligt där istället. Och snott både min kudde och mitt täcke och tvingat mig att sova ute på kanten. Dessutom har jag fått stå ut med diverse sparkar och andra ninjamoves om nätterna.

Jag har med andra ord sovit rätt dåligt ända sen vi flyttade hit.

Inatt har jag däremot sovit som en liten gris!
Först kvart över fem kom han över till vår säng, och då hade Roger redan klivit upp eftersom han jobbar förmiddag = inte alls trångt i sängen = inga ninjamoves = rätt okej sömn!

Sina två kuddar hade han släpat med sig, och sina två Pingusar. Han kröp ned bredvid mig, gav mig en puss och sen sov vi båda två som små grisar ända till klockan åtta. Härligt!



Kommentarer
Postat av: Eve

Det är ganska skönt med plats i sängen, så man kan röra sig lite iaf

2010-10-05 @ 11:39:27
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har startat ny färgglad blogg kika gärna in o tyck till avd du tycker om jag ska ändra något :D

2010-10-06 @ 17:54:42
URL: http://lorellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback