Måndag morgon


Jag vaknade en halvtimme innan väckarklockan ringde. Grabben vaknade strax efter mig.
Då låtsades jag sova, och låg och lyssnade på barnets hostande i en halvtimme istället.

Det låter klart ovärt, men så länge barnet inte märker att man är vaken får man nämligen vara ifred. Man kan ligga stilla i sängen utan att ha någon som klättrar på en, sparkar på en och tjatar om att kliva upp.

Hade han inte hostat så förbannat hade jag säkert fått mig en halvtimmes extra sömn. Typiskt.

Och jo, han är hemma från dagis idag.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Ja visst är almanackan fin, jag har en råååsa...förstås :-)

2010-10-25 @ 10:09:13
URL: http://kandy.se
Postat av: mosterfoster

üppdatera sie bitte!!

2010-10-26 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback