Operation: Storstädning

Jag och grabben håller på att storstäda. Vi började röja redan 9 imorse! Duktigt va?

Jag lyckades överleva träningsvärken, så då måste jag aktivera mig igen. Städning är bra träning. Särskilt när man måste flytta tv-apparater, riva sönder kartonger med bara händerna och sen bära ut allt till soprummet. Håhåjaja.

Vi tog en paus nu, för grabben sa att han inte tyckte om att vara genomsvettig, hehe.

Ännu är det maaaaaassa saker att göra, men vi får väl se hur långt vi kommer idag. En sak i taget.

Härnäst ska vi nog baka litegrann. Kul kul!



Förresten måste jag skryta litegrann också. Jag och grabben blev bjudna på mat hos mommo igår.
Oxfilé med råstekt potatis och vitlökssmör. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback