So fuckin' tired

Jag är trött. Sjukt jäkla trött. Men det blir man väl när man inte sover så mycket utan ligger och tänker istället.


Grabben fick stanna hemma idag. Att släpa mig upp, fixa frukost, duscha i källaren och sen åka buss till och från dagis kändes övermäktigt. Grabben blev inte glad, och det förstår jag. Men jag ooorkar inte idag.

Vi har en massa saker att göra idag också. Den där roliga tvättstugan kallar, bland annat. Suck.

Fast det kanske är bra. Om man har saker att göra hela tiden kan man inte lägga sig ner och dö.
Risken finns dock att jag somnar ståendes.

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har jobbat och ska snart iväg och träna. Vi har plockat bort alla möbler från balkongen också, för på onsdag ska våran balkong inglasas=)

2010-10-18 @ 16:35:54
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börjar låta som att du måste kolla upp det där,ändra medicinering kanske?

2010-10-18 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback