That's not a haircut. That's a cry for help.

Jag har fått för mig att jag måste klippa mig. Och jag måste verkligen, håret är så slitet och gräsligt.

Samtidigt vill jag inte alls klippa mig. Så långt hår som jag har nu har jag nog aldrig haft, och jag vill ju ha långt hår. Fast utan att det är slitet och gräsligt då förstås.

Långt hår är ju bra om man vill göra en massa olika frisyrer, tänker jag. Men hur ofta fixar jag sånt då? Jag borstar knappt ens håret. Trixar jag ihop nåt blir det en slarvig och oborstad hästsvans. Woooow.

En klippning måste bokas, så jag sitter och googlar frisyrer. Det finns många fula frisyrer out there.

Några förslag, som ser nästan likadana ut:



Vad tror ni? Skulle jag passa i nåt sånt?
Eller vad skulle jag passa i?


Hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Den första frillan var snyggast :)

2010-10-03 @ 21:55:26
Postat av: Emmaaaa

Röstar på frillan längst till vänster!

2010-10-04 @ 00:37:36
URL: http://eengwall.blogg.se/
Postat av: nina

nicole-frillan är riktigt fin tycker jag. passar nog till tjockt hår det har väl du. bra längd. får kanske bort det mest slitna men ändå inte för kort.

2010-10-04 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback